نازنین بلاگ

  • ۰
  • ۰

در وهله اول، با مشاهده پوسته شدن اطراف ناخن در کودکان و زخم شدن اطراف ناخن نگران نشوید. گاهی با دقت در عادات روزانه می‌توانید پاسخ سوال علت پوسته شدن اطراف ناخن چیست را بیابید. علت ریش شدن دور ناخن کودکان و بزرگسالان بیشتر ریشه در عوامل محیطی داشته و از طریق آنها کنترل می‌شود.

 

عوامل محیطی زخم شدن اطراف ناخن
عوامل محیطی (مانند آب و هوا) می‌توانند علت ترک خوردن پوست کنار ناخن و ریش ریش شدن اطراف ناخن نوزادان باشند که قابل کنترل نیستند. برای مثال، واکنش به هوای خشک و دمای زمستان می‌تواند علت پوسته شدن اطراف ناخن چیست را مشخص کند. اگرچه نمی‌توان آب و هوا را تغییر داد، اما می‌توان کنترل کرد که تا چه حد در معرض آنها قرار گرفت.

 

 شستشوی زیاد و علت ریش شدن دور ناخن کودکان
ممکن است پاسخ سوال علت پوسته شدن اطراف ناخن چیست، شستشوی بیش از حد دست ها باشد. شستن دست‌ها با صابون می‌تواند باعث از بین رفتن چربی روی پوست شود. در نتیجه ممکن است صابون جذب لایه های حساس پوست، زخم شدن اطراف ناخن و لایه برداری شود.

 
پوسته شدن اطراف ناخن در کودکان با مواد شیمیایی
برخی از مواد شیمیایی در مرطوب کننده‌ها، صابون‌ها، شامپوها و سایر محصولات آرایشی ممکن است باعث تحریک پوست و پوسته شدن اطراف ناخن در کودکان شود. موادی مانند عطرهای ضد باکتری، پماد نگهدارنده (فرمالدئید)، ایسوتیایزولینون و کوکامیدوپروپیل بتائین می توانند پاسخ علت پوسته شدن اطراف ناخن چیست؟ باشند.

 

آفتاب سوختگی علت ترک خوردن پوست کنار ناخن
آفتاب سوختگی باعث می‌شود پوست شما قرمز شده و به خارش تمایل داشته باشد. زخم شدن اطراف ناخن و پوسته شدن اطراف ناخن در کودکان و بزرگسالان بعد از چند روز از نشانه‌های شایع آفتاب سوختگی است که درمان آن ممکن است تا چند هفته طول بکشد. در این مدت استفاده از کمپرس سرد و نرم کننده را فراموش نکنید.

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • zara basiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی