نازنین بلاگ

  • ۰
  • ۰

ضدعفونی با سرکه

6 توصیه برای شستشوی سبزیجات
مصرف بیش اندازه مایع ظرف شویی مضر است اما بخاطر ویژگی انگل زدایی و ضدعفونی کننده سبزیجات و میوه ها نباید آن را حذف کرد. اما باید در مقدار مصرف دقت کرد.
برای حفظ ظاهر سبزیجات بهتر است آنها را با آب خنک شسشتشو دهید.
به دلیل شستشوی سبزیجات تخمهای انگلها به سطح آب می‌آیند و به همین دلیل باید آب را به آرامی دور بریزید. تا انگل‌ها دوباره بر روی سطح سبزیجات ننشینند.
هنگام شستشو و ضدعونی سبزیجات برگ دار مانند:کاهو و یا کلم دقت کافی را برای از بین بردن و ضدعفونی کردن آنها داشته باشید چون تمام کثیفی‌ها بین برگ‌ها می‌نشینند. می‌توانید از روش نگهداری چند دقیقه ای در آب با مایع ظرفشویی استفاده کنید. تا کامل گل و لای بین برگ‌ها از بین رود.
سبزی‌ها را نشسته درون یخچال قرار ندهید، زیرا میکروب و انگل‌های بسیاری در آن وجود دارد و ممکن است در یخچال باقی بمانند. حتما آنها رابشویید و بگذارید آب آنها از روی سطح برگ خشک شود سپس درون یک پارچه خشک آنها را قرار دهید و در یخچال بگذارید.
برای شستشوی سبزیجاتی که روکش پوستی دارند، می‌توانید از محلول آب و مایع ظرفشویی یا جوش شیرین استفاده کنید؛ و با دست یا فرچه آن‌ها را شستشو دهید.

اگر مایل به خواندن اطلاعات جذاب و تکمیلی در مورد ضدعفونی هستید مطلب ضدعفونی با سرکه را مطالعه کنید.

  • ۹۹/۰۱/۰۹
  • zara basiri

نظرات (۱)

  • کوچه ی سبز ...
  • سلام سایت خوبی دارید.

    من وبلاگی را جدیدا ساختم.

    خوشحال میشم سر بزنید و دنبال کنید.

    دنبال شدید/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی